ma 4 jun 2007, 15:18 Door: DAG
Mannen die meer dan drie kopjes per dag consumeren, hebben ook minder last van aftakelend geheugen, maar meer dan degenen die zich aan drie de dagelijkse drie koppen houden.
Dat blijkt uit een onderzoek van neuropsycholoog en epidemioloog Boukje van Gelder van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM). Zij promoveert volgende week aan de Wageningen Universiteit op een onderzoek naar strategieën om dementie tegen te houden.



Hoe PVV is Job Cohen?
Bölöni: 'Punt tegen AZ kan heel belangrijk worden'
Sexy carwash babes maken borst nat
Daniëlle Oerlemans gaat voor de miljoen
Niemand ontsnapt aan de zorg van Daphne!
Nieuwe animatiefilm 'Up': dat wordt weer lachen!
Is twee kopjes per dag ook goed?
jhgvanerp | ma 4 jun 2007, 16:30Het mag dan goed zijn voor hersenen (dat kan ik merken, alhoewel die euforische stemming wellicht door de ietwat verslavende caffeine zou kunnen komen), maar gematigd slecht voor het hart is het ook.
latexburqa | ma 4 jun 2007, 15:58Ik moet dan ook zeggen dat ik iets meer dan 3 koppen koffie drink …
Alle informatie die beschikbaar wordt gesteld die tot doel heeft om koffie in een goed daglicht te zetten juig ik toe!